Víkendové lyžování v Krušných horách

28.01.2013 10:51

Tento víkend jsem konečně mohl znovu na lyže. Stále mě však limituje pooperační stav a na jízdě byla má opatrnost velice znát. Vrátil jsem se na kopce, na kterých jsem od mala vyrůstal - v sobotu na Telnici a v neděli na Bouřňák v Krušných horách. Byl to fajn pocit, opět jezdit na starých známých sjezdovkách. Za pěkný zážitek bych chtěl poděkovat hlavně provozovatelům obou středisek (Ing. Jindřichu Holingerovi - Ski Telnice a panu Tomáši Tvrdíkovi - Sport Centrum Bouřňák) a všem vlekařúm, kteří mi usnadnili příjezd k vleku a zajišťovali uchycení kotvy k monoski. Zdravotní stav mi boužel ještě stále neumožňuje pravidelně trénovat, a tak se prozatím soustředím na domácí přípravu a zlepšení fyzické kondice plaváním a cvičením...

Sněží!!! :o)

16.01.2013 13:44

Sníh konečně napadl i u nás a pomalu se otvírají všechna lyžařská střediska. 24. ledna jdu na pooperační kontrolu, kde se dozvím, zda už mohu zpátky na lyže a pokračovat v tréninku. Jestli vše dobře dopadne, chtěl bych příští víkend vyrazit na Telnici v rodných Krušných horách. Dne 9. března 2013 se zde jede i místí závod - Telnický rohlík, kterého bych se velmi rád zůčastnil. Jedná se o závod pro veřejnost, kde si každý vybere z mnoha kategorií. Akci pořádá Ski klub Telnice. Další informace a přihlášku najdete na  www.telnickyrohlik.cz

Přeji všem úspěšný start do nového roku 2013

06.01.2013 21:16

Chtěl bych všem popřát do nového roku 2013 hodně štěstí, zdraví a pracovních úspěchů... Tímto zdravím a děkuji všem, kteří absolvovali Novoroční výstup na Lovoš, za jejich pomoc a povzbuzující slova při výstupu. Po třech hodinách jsme vystoupali na vrchol a zaslouženou odměnou nám byl nádherný pohled na České středohoří, okolí Lovosic a Litoměřic. Děkuji, že mi přispíváte na Konto Bariéry na pořízení monoski, kterou si snad již brzy budu moci pořídit. Vaše pomoc mi umožní sportovat a trávit volný čas aktivním pohybem se svou rodinou a přáteli. Život nekončí, jen je jiný... Přeji Vám pevné zdraví!!! Fotky z výletu na Lovoš najdete ve fotogalerii.

Novoroční vyprošťovák... pojďte s námi na Lovoš :-)

28.12.2012 11:36

Ač jsem dva týdny po poslední operaci, rozhodl jsem se udělat něco pro své tělo a vyrazit s T-Clubem na výlet. Vánoční cukroví udělalo své a teď je řada na nás, pojďte také! Trasu pro invalidy jsem si trošku upravil, aby toho nebylo na můj doprovod moc... :) Vyrážíme v 8:48 z Prahy hl.n. a v Lovosicích přestoupíme na vlak do Oparna, kde budeme v 10:13. To nám trasu trošku zkrátí a navíc budeme mít téměř hodinový náskok tak, abychom se s ostatními sešli na vrcholu Lovoše. Dolů z kopce to už bude hračka. Těším se na vás! Více info na https://www.tclub.cz/usti-nad-labem/novinky/

Pitztal prosinec 2012 a mé první závody IPCAS

10.12.2012 22:29

Tentokrát jsme se za sněhem vydali na rakouský ledovec Pitztal (od 4. do 9. prosince 2012), kde na nás čekala pěkná kopa sněhu a silný mráz. Patero vrstev oblečení mě však ochránilo nejen od mrazu, ale také při pádech, kterých však už nebylo tolik jako minule. Od středy do pátku jsem se zájmem sledoval závody Evropského poháru alpského lyžování handicapovaných, které se tu konaly. Účast na Evropském poháru je podmíněna ziskem určitého počtu bodů z ostatních závodů, takže jsem se bohužel účastnit nemohl.

Poslední den soustředění jsem se dočkal a mohl jsem odstartovat na svých prvních závodech v obřím slalomu. Vzhledem ke špatnému počasí, které nás provázelo, jsem toho moc nenatrénoval, o tréninku průjezdu bran ani memluvím... V den závodu nás neminuly drobné komplikace s autem. Díky silnému mrazu jsme nenastartovali. Tak musel trenér a jeden z našich asistentů tlačit celé tři kilometry auto z kopce než naskočilo. Na závody jsme tak přijeli s hodinovým zpožděním a přišli jsme o možnost prohlídky tratě, start závodu jsme však stihli.

Závody IPC Alpine Skiing v rakouském Pitztalu měly hojnou účast výborných zahraničních závodníků a mým hlavním cílem bylo dojet do cíle a užít si to. Nakonec jsem z 32 sedících závodníků dojel do cíle jako 21., 10 lyžařů závod nedojelo a byli diskvalifikováni. Zážitek to byl jen těžko popsatelný a hlavně motivující pro další tréninky a závody.